Ceník poradenských prací
Ceník poradenských služeb (orientační)
Poradenské služby jsou poskytovány v daňově ekonomických oblastech z oboru finančního, správního, občanského a obchodního práva, financí a ekonomiky a účetnictví.
- Odměňují se jednotlivé úkony odborné pomoci, nebo úplné vyřízení věci, anebo poskytování odborné pomoci v určitém rozsahu a po určitou dobu.
- Při uzavírání smlouvy o odborné pomoci se zhotovitel dohodne s osobou, která jej požádala o její poskytnutí (klientem) na:
- Druhu odměny
- Snížení nebo zvýšení základní sazby hodinové odměny, nebo na výši paušální odměny, nebo na výši odměny za jednotlivé úkony odborné pomoci
- Výše odměny se sjednává:
- Podle počtu hodin účelně vynaložených k vyřízení věci a hodinové sazby (hodinová odměna)
- Paušální částkou (paušální odměna)
- Za jednotlivé úkony odborné pomoci (tarifní odměna) přičemž jednotlivé způsoby sjednání odměny mohou být i kombinovány.
Paušální odměna
- Paušální odměna se sjednává se zřetelem k předpokládané věcné a časové náročnosti práce a k základní sazbě hodinové odměny, a to za:
- Úplné vyřízení věci (souboru věcí) individálně
- Poskytování odborné pomoci v určitém časovém období od 10,000 Kč / měsíc
- Poskytování odborné pomoci po dobu neurčitou od 5,000 Kč / měsíc
Není-li odborná pomoc poskytnuta až do úplného vyřízení věci, nebo po celé sjednané období, dohodnutá paušální odměna se alikvotně krátí (podle předložené specifikace práce).
Tarifní odměna
- Tarifní odměna se sjednává podle níže uvedených tarifů, jejichž sazby jsou stanoveny dle odborné a časové náročnosti provedeného úkonu odborné pomoci:
- První jednání s klientem: zdarm
- Převzetí a příprava případu: 2,000 Kč
- Další jednání s klientem (za každou hodinu): 1,500 Kč
- Písemné podání u (správního) orgánu – stránka: 1,500 Kč
- Zpracování ekonomicko-daňové studie: od 10,000 Kč
- V případě písemné formy – plus za stránku: 1,500 Kč
- Zpracování rešerše – získávání informací o něčem, přešetření, ověření údajů: od 1,500 Kč
- Odborná analýza případu: od 5,000 Kč
- Osobní účast v řízení před (správním) orgánem – hodina: 1,500 Kč
- Zpracování a podání opravného prostředku: od 3,000 Kč
- Zpracování podkladů k žádosti o úvěr: od 5,000 Kč
1 – 100,000 | 5 000 Kč + 1.5% z částky |
100,001 – 500,000 | 6,500 Kč + 1.2% z částky nad 100,000 |
500,001 – 1,000,000 | 11,300 Kč + 1.0% z částky nad 500,000 |
1,000,001 – 3,000,000 | 16,300 Kč + 0.8% z částky nad 1,000,000 |
3,000,001 – 7,000,000 | 32,300 Kč + 0.5% z částky nad 3,000,000 |
7,000,001 – | 52,300 Kč + 0.3% z částky nad 7,000,000 |
Zpracování daňového přiznání
- Daň z příjmů:
- Fyzické osoby: základní sazba 3,000 Kč
- Právnické osoby: základní sazba 6,000 Kč
Tato základní sazba se dále zvyšuje:
- Podle výše vykázaných nákladů (výdajů) nad 5 mil. Kč o každý další započatý 1 mil. Kč o 1,000 Kč
- Při kontrole poplatníkova účetnictví za každý zkontrolovaný doklad o 50 Kč nebo za každou hodinu práce o 1,500 Kč
Daň z přidané hodnoty a kontrolní hlášení: základní sazba 500 Kč
Tato základní sazba se dále zvyšuje:
- Podle výše vykázaných nákladů (výdajů) nad 5 mil. Kč o každý další započatý 1 mil. Kč o 500 Kč
- Při kontrole poplatníkova účetnictví za každý zkontrolovaný doklad o 50 Kč nebo za každou hodinu práce o 1,500 Kč
Daň z nemovitých věcí: základní sazba 500 Kč plus za každý pozemek a každou stavbu 100 Kč
Daň z nabytí nemovitých věcí: základní sazba 2,000 Kč plus hodinový paušál (1,500 Kč) dle náročnosti
Za úkony výše neuvedené náleží odměna jako za úkony, jimž jsou svou povahou a účelem nejbližší.
Hotové výdaje a náhrada za promeškaný čas
- Zhotovitel má vedle nároku na odměnu také nárok na:
- Úhradu hotových výdajů účelně vynaložených v souvislosti s poskytováním odborné pomoci; zejména na cestovní výdaje, poštovné, hovorné, znalecké posudky, poplatky, překlady a opisy. Výše úhrady cestovních výdajů se řídí právními předpisy o cestovních náhradách. Úhrada ostatních hotových výdajů může být sjednána buď ve skutečné výši nebo je možno se dohodnout na paušální částce. V tomto druhém případě však klient nemůže při vyúčtování požadovat specifikaci hotových výdajů, a naopak zhotovitel nemůže požadovat náhradu těch hotových výdajů, o něž byla dohodnutá paušální částka překročena.
- Náhradu za promeškaný čas. Náhrada za promeškaný čas náleží při všech úkonech, které jsou objednatelem vyžadovány a zhotovitelem prováděny v místě, které není sídlem ani jedné ze smluvních stran, a to za čas strávený cestou do tohoto místa a zpět. Náhrada činí 250 Kč za každou i jen započatou půlhodinu. Bude-li k tomuto úkonu potřeba použít i vlastní vozidlo zhotovitele, bude navíc účtována i sazba 10 Kč za každý ujetý kilometr (tam i zpět).
- Ceny za vedení účetnictví jsou splatné vždy (měsíčně, kvartálně) zpětně (hotovostně i bezhotovostně), za poradenskou a konzultační činnost vždy v hotovosti po skončení případu a odevzdání věci objednateli (při zakázkách nad 20.000 je účtována 70% záloha). Ceny za vedení účetnitcví v sobě již zahrnují i základní, tj.v obvyklém rozsahu poskytovanou poradenskou činnost (ve vazbě na předmět činnosti sjednaný ve smlouvě).
Sídlo společnosti
DKIB, s.r.o.
Šmilovského 2197/14
120 00 Praha 2
IČ: 62586386 DIČ: CZ625 86 386
Kontaktní informace
+420 222 510 798
Člen komory daňových poradců
Společnost je zapsána v obchodním rejstříku, vedeného městským soudem v Praze oddíl C, vložka 33934